قفل و لولا مسان ترکیه

درباره مسان ( درباره Mesan )

قفل و لولا مسان ترکیه

شرکت مسان، یک تامین کننده پیشرو بین المللی محصولات سخت افزاری است که ددر سال 2014 توسط Essentra خریداری شد و بخشی از بخش Components است . این شرکت طیف وسیعی از محصولات راه حل دسترسی را ارائه می دهد که می تواند سفارشی شود. آنها صنایع مختلفی از جمله برق و الکترونیک، مخابرات، ماشین آلات، حمل و نقل، راه آهن و مبلمان را خدمت می کنند.

محصولات اصلی مسان عبارتند از:

  • قفل های صنعتی
  • سیستم های قفل الکترونیکی
  • قفل های مبلمان
  • لولا و دستگیره در

مسان متعهد به ارائه محصولات با کیفیت بالا و خدمات عالی به مشتریان خود در سراسر جهان است. آنها شبکه ای از توزیع کنندگان و شرکای فروش در سراسر جهان دارند.

یراق آلات مسان

Essentra plc Components Division تولید کننده و توزیع کننده جهانی بیش از 80000 نوع فلز، قطعات تزریق پلاستیک و محصولات قالب گیری تزریقی وینیل است. با مشارکت Mesan در این گروه، بخش Essentra Components به یکی از شرکت های پیشرو در صنعت رو به رشد قفل صنعتی تبدیل خواهد شد. MESAN، یک شرکت از بخش قطعات Essentra plc، یک سازمان با سابقه است که از سال 1979 در بخش قفل و لولا صنعتی فعالیت می کند، رهبر بازار در ترکیه است و به یک برند در بازارهای جهانی تبدیل شده است.

سابقه شرکت مسان

شرکت ما که بیش از 35 سال است که در زمینه تولید قفل های صنعتی، لولا و سایر لوازم جانبی قفل فعالیت می کند، با داشتن گواهینامه های کیفیت، کادر مجرب، تکنولوژی پیشرفته، زیرساخت های مهندسی یکی از برندهای مهم در بخش خود در ترکیه و جهان است. و شعار “کیفیت برتر و نوآوری مستمر” یکی شده است. شرکت ما در یک منطقه بسته 35000 متر مربعی در منطقه سیلیوری فعالیت می کند. ما در طول مدت خدمت خود سعی کرده ایم سازمانی قابل اعتماد باشیم که به قوانین اخلاقی در تجارت اهمیت می دهد و رضایت مشتریان و کارکنان را تضمین می کند. ما در آینده به حفاظت از این ارزش ها ادامه خواهیم داد.

مجموعه کلیندان عاملیت فروش محصولات مسان در ایران می باشد و تمامی محصولات این برند را بدون واسطه در حجم بالا به سراسر ایران ارسال می نماید ، جهت کسب هرگونه اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تماس های 0216634463102166344616 تماس حاصل نمایید .

قفل مسانقفل و لولا مسان ترکیهلولا مسانمسان

پست های اخیر